Veelgestelde vragen
Wees helemaal voorbereid voordat u op reis vertrekt en lees onze meest gestelde vragen.
In juli en augustus verhuren we onze vakantiehuizen enkel per week of een veelvoud hiervan, in het tussen-/laagseizoen zijn periodes voor 10 dagen mogelijk of afwijkende periodes, bijvoorbeeld vanaf 3 dagen is ook mogelijk. Als je hier interesse in hebt neem dan contact met ons op e zullen het voor je navragen bij de eigenaar van het vakantiehuis.
Heb je jouw ideale vakantieverblijf gevonden en wens je dit te reserveren? Ga naar de detailpagina van het verblijf en selecteer de gewenste periode op de kalender en vul enkele gegevens in. Klik vervolgens op de knop 'Info aanvragen'.
We stellen jou op de hoogte wanneer jouw verblijf beschikbaar is in de door jou opgegeven periode. Daarna gaan we over tot boeking en zullen we jou vragen 40% voorschot te betalen, hierna zal je 8 weken voor afreis een herinnering ontvangen om het resterende bedrag te betalen, samen met de waarborg. Nadat alles betaald is, sturen we jou de documentatie met alle praktische informatie.
Indien alles in goede staat wordt achtergelaten zullen we de borg binnen een week na je vertrek terugbetalen. Mochten er echter zaken zijn die niet in orde zijn, zullen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte brengen. Als het terugbetaalde bedrag niet overeenkomt met het bedrag dat je hebt betaald, raden we je aan om je verificatiebon te controleren. Hierop staan eventuele kosten vermeld die in mindering zijn gebracht, zoals elektriciteit, huur van handdoeken of lakens, zwembadverwarming, enzovoort.
Dit wil zeggen dat het vakantiehuis maximaal 8 volwassen en 4 kinderen toelaat. Echter, kunnen gezinnen met minder volwassenen en meer kinderen welkom zijn, zolang je het maximum aantal volwassenen personen niet overschrijdt, zoals aangegeven bij de informatie over de specifieke vakantiewoning.
De standaard inchecktijd voor onze vakantiewoningen is tussen 16.00 en 20.00. Dit geeft de schoonmaakploeg voldoende tijd om het huis grondig schoon te maken na het vertrek van de vorige gasten voordat je aankomt. Voor sommige specifieke vakantiewoningen geldt een afwijkende inchecktijd, en deze informatie staat duidelijk vemeld op je verificatiebon die je ontvangt nadat het saldo is betaald. We raden je aan om op de dag van aankomst rond het middaguur contact op te nemen en een geschatte aankomsttijd door te geven.
Jouw vraag nog niet beantwoord?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen mochten jouw vragen onbeantwoord blijven.